Malce pozno sem začela spremljati to temo, tako, da ne vem točno, kakšni so bili koledarji za Horjul, pa bom vseeno napisala, kaj sve s kolegico razmišljale - mogoče ideja za drugič (če še ni bila realizirana).
V naši firmi se ne strinjava ravno z izborom koledarjev, ki jih firma ima, sve pa dobili razlago, da so 'malo bolj ugledni' (grafike - bljak
), ker gredo tudi za darila poslovnim partnerjem. Pri tem je padla ideja, da če bi na Horjulskih koledarjih pisalo nekje na veliko "Zavetišče Horjul, naslov", spodaj pa še nekje informacija, da je šel denar za nakup koledarja v dobrodelne namene za Horjul, da bi se mogoče dalo še kakšno firmo prepričat, da kupi (naroči) večjo količino koledarjev. Tako podjetje izpade "dobrodelno", denar pa gre za Horjulčke.
Koliko je ideja dobra ali slaba bom pa pustila v presojo strokovnjakom