piškotki | prijava | informacije - pomoč | cenik za uporabnike | naročilnice | cenik za oglaševalce | splošni pogoji
Domov
mojpes.net
Domov
o psih pasme vzreditelji oglasi za pse galerija forum zaščita živali posvojite psa

Dobrodošel/la, gost. Prosim prijavi ali registriraj se.
sreda, 23.10.2019 : 15:00:24

Prijava z uporabniškim imenom, geslom in dolžino seanse.
* Domov Pomoč zemljevid po mojpesForumu Prijava Registracija
mojpes.net  |  aktualno  |  vroče teme  |  Tema: Osnutki splošnih aktov KZS (2016-2017)
Strani: [1] 2  Vse   Dol
Natisni
Avtor Tema: Osnutki splošnih aktov KZS (2016-2017)  (Prebrano 11323 krat)
0 članov in 1 gostov pregleduje to temo.
Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« : torek, 29.09.2015 : 09:31:53 »

21. septembra 2015 se je na uradni spletni strani KZS pojavila objava:

Ponedeljek, 21 September 2015 12:56
STATUT KZS – JAVNA RAZPRAVA
Vse članice KZS obveščamo, da jim je bil po redni pošti v javno razpravo posredovan osnutek statuta KZS. Vse članice prosimo, da preverijo prejem pošte pri svojih naslovnikih.
Pisarna KZS

vir http://www.kinoloska.si/domov/item/628-statut-kzs-%E2%80%93-javna-razprava

Istega dne so članice KZS (klubi, kinološka društva in lovska kinološka društva) dobile v svoje poštne predale (ne elektronske temveč na navaden poštni naslov) osnutek nove verzije statuta KZS (vezan v knjižico) z dopisom:



POZOR! 18. oktober 2015 je nedelja.

Na KZS sem 22. septembra 2015 poslala vprašanje ...



... in naslednji dan dobila odgovor:



Vsak med nami si lahko ustvari svoje mnenje o namenih KZS pri ustvarjanju novega statuta na tak način.

***********************************************

Nekaj iz Slovarja slovenskega knjižnega jezika

 jáven  -vna -o prid. (á) 1. ki je v zvezi z družbeno skupnostjo in ne s posameznikom: javni interesi; zadeva javnega pomena; skrbeti za javno blaginjo; ogroziti javne koristi; brigati se za javne zadeve; pereča javna vprašanja // ki se kaže, izraža v kaki družbeni skupnosti: vplivati na javno moralo; vzbujati javno pohujšanje; ugotavljati javno razpoloženje / javno mnenje družbeno pogojeno mnenje večine prebivalstva ali reprezentančne skupine o določeni stvari 2. namenjen uporabi, koristi vseh ljudi, skupnosti: javne dobrine; javne naprave / hoditi v javne lokale; javni park; skrbeti za red na javnih prostorih; javne ceste; javna knjižnica, tehtnica; javna dela; javno kopališče; javna prevozna sredstva 3. ki se opravi tako, da se z njim javnost, ljudje lahko seznanijo: pripravljati se na javen obračun; dati javen odgovor; javna obsodba, polemika / javni natečaj za oddajo gradbenih del; imenovati direktorja na osnovi javnega razpisa / javna seja; delo državnih organov mora biti javno / to je bil njegov prvi javni nastop nastop v tisku, na radiu, televiziji ali pred občinstvom; javna anketa anketa, pri kateri so anketiranci znani; javno glasovanje glasovanje, pri katerem vsak svoje mnenje izrazi tako, da drugi zanj vedo // ki mu prisostvuje, se ga udeleži občinstvo navadno brez omejitve: javna predstava, razstava; javna razprava na sodišču; javna usmrtitev; javno predavanje / javne prireditve; javna radijska oddaja oddaja, pri kateri je občinstvo; javno predvajanje filma predvajanje v kinematografih ali na televiziji // ki se opravi pred ljudmi, vpričo ljudi: javen prepir; dobiti javno pohvalo 4. nanašajoč se na družbenopolitično dejavnost, dogajanje: javni delavec, funkcionar / pripravljati se na javno delovanje; vključiti se v javno dogajanje; javno življenje / ima javne funkcije / državljan kot javno bitje ● javna hiša hiša, lokal, v katerem je za plačilo možno imeti spolne odnose; ekspr. javna skrivnost stvar, za katero že vsi vedo; ekspr. varuh javne varnosti miličnik, policaj; knjiž. javna ženska prostitutka; publ. sredstva javnega obveščanja časopisje, radio, televizija ◊ ekon. javni kapital kapital, ki je last države, političnoteritorialnih enot ali javnih ustanov; javna družba v kapitalistični ekonomiki družba, katere člani odgovarjajo s celotnim premoženjem; javna investicija investicija v objekt za splošne družbene potrebe; javna sredstva sredstva, ki so družbena last ali last državnih organov oziroma ustanov; fin. javni kredit kredit, ki ga najamejo državni organi; jur. javni organ; javni pravobranilec; javni red red, ki ga zahtevajo zakoni in drugi predpisi državnih organov ali ukrepi pooblaščenih oseb teh organov; javni tožilec; javni uslužbenec do 1965 oseba, ki opravlja pri državnih organih ali samostojnem zavodu javno službo kot svoj redni poklic; javna dajatev prisilna denarna dajatev, ki jo država enostransko naloži občanom; dajatev, ki si jo samoupravno naložijo občani, organizacije združenega dela in interesne skupnosti, navadno denarna; javna listina listina, ki jo izda javni organ v mejah svoje pristojnosti in v predpisani obliki; javna služba dejavnost, ki zadovoljuje določene potrebe skupnosti; javna uprava odločanje o javnih zadevah; sistem organov, ki odločajo o javnih zadevah; javna ustanova nekdaj organizacija javne uprave in družbene službe;[/size] javna varnost del državne uprave, ki skrbi zlasti za osebno, premoženjsko, prometno varnost; organi javne varnosti; javno pravo pravo, ki ureja odnose, v katerih je vsaj ena stranka nosilec javne oblasti, ali odnose, ki so splošnega pomena za družbeno skupnost; javno pravobranilstvo; javno tožilstvo; šol. javna šola šola, ki je dostopna vsem ljudem ob enakih pogojih; urb. javne zgradbe zgradbe za upravne, kulturne, zdravstvene, gospodarske dejavnosti jávno prisl.: javno delovati; javno glasovati, govoriti, izjaviti; javno preklicati zmote; javno se je sprehajal z njo ♪
Vir klik

 razpráva  -e ž (ȃ) 1. izmenjava mnenj o kaki pomembnejši stvari: začela se je razprava; udeležiti se razprave; publ. poseči v razpravo; sodelovati v razpravi; dolga, temeljita razprava; ideološka, politična razprava; razprava o gledališkem programu; izhodišče za razpravo 2. sestavek, ki strokovno obravnava in rešuje kako (še ne rešeno) vprašanje: napisati, objaviti, prebrati razpravo; predmet, vsebina razprave; članki, knjige in razprave / knjižna, tipkopisna razprava / znanstvena razprava 3. jur. upravni ali sodni postopek, pri katerem se razčiščujejo zadeve v navzočnosti strank: razprava bo ob devetih; odložiti, prekiniti razpravo; priti na razpravo; zapisnik o razpravi / sodna, zapuščinska razprava ♪
Vir klik

Primera javne razprave:
- Javna razprava o osnutku Nacionalne strategije za razvoj pismenosti
- Javna razprava o nadaljnjem razvoju nacionalnega preverjanja znanja (NPZ)

V osnutku predloga novega statuta KZS se pojavlja nekaj rešitev, ki bodo v primeru sprejetja zelo verjetno predmet preverjanja skladnosti s slovensko zakonodajo, zato na tem mestu tudi ...

... nekaj iz Ustave Republike Slovenije

38. člen
(varstvo osebnih podatkov)
Zagotovljeno je varstvo osebnih podatkov. Prepovedana je uporaba osebnih podatkov v nasprotju z namenom njihovega zbiranja.
Zbiranje, obdelovanje, namen uporabe, nadzor in varstvo tajnosti osebnih podatkov določa zakon.
Vsakdo ima pravico seznaniti se z zbranimi osebnimi podatki, ki se nanašajo nanj, in pravico do sodnega varstva ob njihovi zlorabi.


42. člen
(pravica do zbiranja in združevanja)
Zagotovljena je pravica do mirnega zbiranja in do javnih zborovanj.
Vsakdo ima pravico, da se svobodno združuje z drugimi.
Zakonske omejitve teh pravic so dopustne, če to zahteva varnost države ali javna varnost ter varstvo pred širjenjem nalezljivih bolezni.
Poklicni pripadniki obrambnih sil in policije ne morejo biti člani političnih strank.


74. člen
(podjetništvo)
Gospodarska pobuda je svobodna.
Zakon določa pogoje za ustanavljanje gospodarskih organizacij. Gospodarska dejavnost se ne sme izvajati v nasprotju z javno koristjo.
Prepovedana so dejanja nelojalne konkurence in dejanja, ki v nasprotju z zakonom omejujejo konkurenco.


Vir klik

Do sem slišim, kako na sedežu KZS odmeva, da Ustava nima s KZS nič opraviti. Ne bi bilo prvič. Ampak, nikomur, tudi KZS ni dovoljeno:
- vključevati članov članic brez njihove pisne privolitve v neko xy društvo (KZS deluje po društveni zakonodaji),
- članov članic izključevati iz društva, v katerega se niso nikoli včlanili,
- zahtevati od članic, da preganjajo svoje člane na zahtevo KZS,
- članicam onemogočati prosto razpolagati s svojim premoženjem in jih v primerih, ko bodo s svojim premoženjem razpolagale v nasprotju z 'željami zveze', iz KZS celo izključiti,
- ...


- Zakaj je KZS dala skrajni rok 'javne razprave' na nedeljo, ko pošte ne delajo, razen kakšne dežurne v večjih mestih? Velja ZUP ali 'prosto tolmačenje skrajnih rokov po KZS' ali kaj tretjega?
- Zakaj je KZS dala v 'javno razpravo' dokument v tiskani obliki, v elektronski pa ne, čeprav ji tega nič ne preprečuje?
- Kaj je v osnutku predloga statuta takega, da se KZS trudi omejiti njegovo branje in dostop do njega?
- Zakaj ni mogoče pričakovati nobene razlage od avtorjev osnutka?
- Med 'javno razpravo' ni zaželjeno vedeti, kaj o osnutku in rešitvah v njem menijo druge članice in njihovi člani? Razen, če se za seznanjanje z vsebino predloga nekega statuta neke zveze organiziramo sami, izven okvirov KZS?

104. člen veljavnega Statuta KZS določa le, da Statutarna komisija preko UO predlog statuta pošlje v javno razpravo vsem članicam Kinološke zveze Slovenije, da traja javna razprava najmanj 30 (trideset) dni in da Statutarna komisija po končani javni razpravi zbere in prouči vse pripombe in predloge sprememb statuta in na njihovi osnovi izdela končni predlog statuta.
- Prav nikjer v veljavnem Statutu KZS ne piše, da ne sme biti javna razprava več kot 30 dni (piše celo najmanj 30 dni), torej ni zadržkov, da bi bila vsaj do ponedeljka, 19. oktobra 2015, ko so pošte dostopne predstavnikom vseh članic.
- Nikjer v veljavnem Statutu KZS ne piše, da ne sme biti predlog osnutka (tudi) v elektronski obliki, kar bi bilo članicam KZS lažje distribuirati med svoje članstvo, le-temu pa lažje podajanje predlogov (kopiranje je vsekakor lažje od prepisovanja).
- Nikjer v veljavnem Statutu KZS ne piše, da avtorji osnutka ne smejo podajati razlag rešitev, ki so jih vključili v osnutek predloga ...
- In nikjer v veljavnem Statutu KZS ne piše, da ne sme javna razprava potekati javno z objavo osnutka na uradni spletni strani KZS in z objavami pripomb in predlogov na istem mestu.

Torej, kaj se v resnici dogaja?

Preberite osnutek predloga Statuta in morda vam bo kaj bolj jasno.
Osnutek pridobite v svojem društvu (kot pišejo s KZS), članom mojpes.neta pa ga lahko v fotkah po mailu pošljem tudi jaz.

Logiran

Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #1 : torek, 29.09.2015 : 11:45:42 »

Vprašanja za avtorje osnutka predloga statuta KZS:









Kam je izginil 2. odstavek 22. člena?
Namerava biti KZS v bodoče organizirana kot zveza društev ali kot društvo s fizičnimi člani ali kot mešanica obojega?
Primer zveze društev in fizičnih oseb - članov: Statut Smučarske zveze Slovenije - IV. poglavje - Članstvo - klik - fizične osebe so lahko izredni člani ali častni člani. Prvi se včlanijo osebno direktno v SZS, potrjuje pa jih IO SZS, drugim članstvo podelijo na skupščini SZS na predlog IO SZS. Nikogar nasilno ne včlanjujejo v zvezo. Včlanitev je prostovoljna.

'Statutarna' včlanitev fizičnih oseb v zvezo?
Bo KZS (to je zveza, pravna oseba, organizirana je kot društvo) vseh 12.000 članov (fizičnih oseb) svojih članic (klubov in društev), ki jih želi poimenovati 'posredni člani KZS' in jih želi v KZS očitno tudi res kar s statutom vključiti, prosila za pisno strinjanje z včlanitvijo v KZS in za njihove osebne podatke? Kako bodo to storili? Bo KZS zahtevala od svojih sedanjih članic (klubov in društev), da le-te kršijo zakone (ZVOP) in jim posredujejo osebne podatke svojih članov (fizičnih oseb)? Bo zahtevala od svojih članic (društev in klubov), da v njenem imenu pridobijo pisno strinjanje z včlanitvijo v KZS in obdelavo osebnih podatkov od vsakega svojega člana (fizične osebe)? Kako si sicer zamišljajo včlaniti v KZS cca 12.000 fizičnih oseb? Bo kar s spremenjenim statutom včlanila fizične osebe? Po slovenski ustavi in po ZDru je združevanje prostovoljno, zato nobena avtomatika ni mogoča. Torej, kako je tole zamišljeno, da bo uspelo skozi revizijo na upravni enoti? 

Kaznovanje in izključitve?
Kako bo KZS izključila člana nekega drugega društva? Kako ga bo obvestila o izključitvi? Zveza namreč lahko ima in obdeluje samo osebne podatke, pridobljene v skladu z zakonodajo - ZDru, ZVOP, ...). Torej, kako in od kod bo KZS izključila Franca, ki se kot fizični član ni nikoli včlanil v zvezo, temveč je član nekega xy kinološkega društva?

Bo KZS od Franca ob izključitvi iz zveze zahtevala, da vrne svojemu kinološkemu društvu svojo člansko izkaznico? S kakšno pravico bi neka zveza posegala v pravice članstva v nekem kinološkem društvu? S kakšno pravico bi od člana nekega drugega društva zahtevala vrnitev izkaznice, ki je ni izdala sama?

Je zaradi 'neubogljivega' člana lahko iz zveze izključeno kinološko društvo?
V osnutku je to zapisano, povsem nejasno postane, ko se preselimo v realnost. Če bo imelo kinološko društvo B med svojim članstvom res kakšnega 'neubogljivega' Franca, ki ga ne bo moglo ali želelo izključiti, bo KZS izključila iz svojega članstva kinološko društvo? Disciplinskim in drugim organom nekega kinološkega društva namreč KZS s svojim statutom ne more na noben način naložiti, da mora KD izključiti nekega svojega člana samo zato, ker le-ta KZS ni všeč. Organi društev so pri svojih odločitvah samostojni in od zveze povsem neodvisni. Kako pa bo KZS vedela, da ni Franc tudi član kinološkega društva C? Bo izključila iz svojega članstva tudi društvo C (KD)? In tako do konca seznama članic KZS?
So kreatorji tegale 'članskega čudeža' brez idej, kako 'držati na kratko' svoje funkcionarje?

Še 'tržni' vidiki ...
KZS deli društvom, le-ti pa svojim fizičnim članom nalepke, ki so podlaga za popuste pri plačevanju storitev, ki jih nudi KZS (vzrejni pregledi, rodovniki, prijave legel in podobno). Nalepk KZS ne deli društvom na podlagi seznama članov, torej poimensko, temveč na podlagi številk, ki jih dajo društva. Torej, če namerava namesto članskih izkaznic, ki jih ni sama izdala, od neposlušnih članov članic zahtevati vračilo KZS nalepk, se mora sprijazniti, da društvo lahko da Francu kadarkoli novo nalepko. Ali pa je morda celo predvidena ukinitev nalepk in izdaja KZS izkaznic za 'posredne člane'? Ali pa morda kakšen 'črn seznam porednih posrednih članov KZS', ki ga bodo pred vsako kinološko prireditvijo ali pred vsakim zaračunavanjem storitev pregledovali uslužbenci KZS?

Ker ni mogoče direktno pridobiti pojasnil od avtorjev tega osnutka, nam je prepuščeno tudi prosto manipuliranje z vsebino (še) neznanega disciplinskega pravilnika, ki bo verjetno predvidel razne odvzeme izkaznic in/ali nalepk in/ali črne sezname in/ali še kaj.
 
... in podlaga za težave?
Verjetno. Hipotetično: Franc, ki je član kinološkega društva B in 'posredni član' KZS, bo naredil nekaj narobe in KZS ga bo (po disciplinskem postopku) izključila iz KZS. Cenik KZS vsebuje dve ceni za eno storitev - ena je za člane, 100% višja pa je za nečlane (beri cenik storitev KZS). Torej, Franc po izključitvi ne bo več član KZS, torej predvidevam, da bo nečlan. Je predvideno za iz KZS izključene 'posredne člane' plačilo polne, torej 100% višje cene storitev KZS? Ne glede na vse akrobacije KZS bo Franc še vedno lahko član kinološkega društva C in pasemskega kluba D, pa še častni član lovskega kinološkega društva E in tako naprej ..., torej bo še vedno imel eno ali več KZS nalepk in pravico do popustov. Bo potem za Franca in Poldeta, ki sta enakovredna člana vsaj v kinološkem društvu B, cena storitev KZS enaka ali različna – priden član Polde bo plačal redni vzrejni pregled za psa s takso 20,40 €, poreden nečlan Franc pa 40,80 €, ali kljub vsemu oba enako? Čemu je izključitev potem namenjena? Onemogočiti posamezniku koriščenje popustov, postati ali ostati funkcionar KZS, pridobiti ali obdržati kinološki naziv, ali čemu drugemu?
Zanimivo. Predlagam branje ZVPot.



20. člen zaenkrat v slikci ...
... in v globok razmislek predvsem vsem klubom in društvom, ki imajo svoje poligone, pa tistim, ki sodelujejo s katerim od pravnih subjektov ali fizičnih oseb, ki so 'izven KZS' ... Ko se boste v društvu zaradi zagotavljanja društvenih sredstev z oddajo svojega lastnega društvenega prostora znašli disciplinsko izključeni iz KZS, bo prepozno za korekcije statuta, o katerem trenutno teče beseda.
Prost pretok blaga in storitev, pravica do razpolaganja s svojim premoženjem in znanjem ... so EU pravila ...
Poskuša KZS določati, za kaj bodo članice, katerih člani so si pogosto sami, s svojim trudom in svojimi sredstvi uredili prostore (poligone, objekte ...), te poligone in objekte uporabljale in s kom bodo sodelovale?

DIPLOMSKO DELO. Konkurenčna klavzula in konkurenčna prepoved v uslužbenskem pravu. Anja Vajdič. November, 2010. Mentor: izr. prof. dr. Bojan Tičar


(Članice ali člani - glej definicijo v 1. členu.)

'Širjenje kinološke kulture' ne bi smelo biti preganjanje vseh in vsega, kar 'ni v KZS' ali 'ni pogodu KZS' in kaznovanje ter izključevanje, temveč trud, kako pridobiti pod svoje okrilje čim več ljudi, tudi tiste, ki se trenutno ukvarjajo s kinologijo izven KZS. KZS je v resnici le eden od akterjev na slovenskem kinološkem področju. Z nekaterimi od teh 'izven' je KZS pred kratkim intenzivno sodelovala, jih promovirala in podpirala. Veljajo zanjo ena merila, za članice druga?
Logiran

altervita
živim tukaj
***
Offline Offline

Spol: Moški
Sporočil: 4.123


« Odgovor #2 : sreda, 30.09.2015 : 23:08:51 »

glede tegale predlaganega 20. člena lahko povem samo za par stvari ki se znajo zgoditi članicam.
Primer1: Sodniki in inštruktorji ki kot predavatelji sodelujejo na seminarjih v organizaciji zasebnikov, bodo OUT
Primer2: Vsi inštruktorji ki so profesionalci in živijo od tega, uporabljajo proti plačilu svojim društvom društvene poligone, bodo OUT, oziroma bodo OUT njihova društva. Da ne govorim o tem da bodo ostala brez članov, ki ponavadi plačajo članarino društvu na katerega poligunu šolajo psa pri zasebniku.
Primer3. Vsa društva včlanjena v KZS ki imajo svoje sekcije reševalcev včlanjene v ZRPS in ne v ERPS (reševalci znotraj kinološke zveze) bodo out
Primer4. Vsa društva ki bodo na svoje tekme vabila tekmovalce iz drugih zvez bodo OUT. Prav tako tista, ki bodo omogočala opravljanje izpitov ljudem iz drugih zvez.

Vsaj pri reševalcih je zadeva takšna da imamo dve zvezi ki sta enakopravni članici mednarodne reševalske zveze IRO. KO nekdo organizira tekmovanje, ali pa npr Reševalski tabor, tja pridejo reševalci iz različnih zvez, tudi mednarodnih, ki nimajo povezav z FCI ali nacionalnimi kinološkimi organizacijami. Potemtakem bodo ali ne vabili, ali pa preprosto odšli iz KZS. Kar bi bilo kar se mene tiče edino prav. Se pa bojim da si bodo posamezni lobiji, kot so reševalski ali lovski izborili kak odpustek v statutu, ostale pa kej gleda.

OK, lahko da se mi je zapisala kaka netočnost. ampak pač pišem iz glave.

Upam da tole ne bo sprejeto. Po prvih prebranih zadevah, pa vidim da je vse skupaj en zmazek, ki bo pogorel. Pa močno upam da bodo tudi avtorji pokasirali kako posledico. Glih tolko da sami na lastni koži vidijo kako je če te zjeb...lastna pravila. Ker tak predlog statuta dela veliko škodo KZSju. In ima vse možnosti da bo KZS sam sebe moral ven vreč, zaradi povzročitve materialne škode.
Logiran
Igor-
nekaj malega že vem
***
Offline Offline

Sporočil: 102


« Odgovor #3 : četrtek, 01.10.2015 : 09:10:29 »

Ne bom komentiral zgoraj opisanih členov, samo če bi tak statut imela prejšnja ekipa, jaz in moji kolegi že dolgo več ne bi bili člani KZS oz. KD-jev  Grin Grin Grin
Oni si si namreč razlagali "ugled KZS" (22 člen) čisto po svoje, torej če si nekaj rekel proti njim oz. si izrazil svoje nestrinjanje, si avtomatsko kršil ugled KZS  Shocked Lips Sealed

Torej po domače, ta statut definitivno ni pisan za revanšiste na čelu KZS, katerikoli bi že bili.

In potem se dogajajo take neumnosti, kot jo lahko najdete tukaj : http://kd-ljubljana.si/wp-content/uploads/KODEKS-OBNA%C5%A0ANJA-NA-PRIREDITVI.pdf
,ki ga je sprejela prejšnja zasedba KzŠ. Torej če se nesramno obnašaš PRED prireditvijo in  to napišeš na FB ali na mojpes.net te lahko izključijo iz tekmovanja  Cheesy

Kinologi pazite se, neprijatelj vreba sa svih strana   Tongue

Logiran
Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #4 : četrtek, 01.10.2015 : 11:47:53 »

Upam da tole ne bo sprejeto. Po prvih prebranih zadevah, pa vidim da je vse skupaj en zmazek, ki bo pogorel. Pa močno upam da bodo tudi avtorji pokasirali kako posledico. Glih tolko da sami na lastni koži vidijo kako je če te zjeb...lastna pravila. Ker tak predlog statuta dela veliko škodo KZSju. In ima vse možnosti da bo KZS sam sebe moral ven vreč, zaradi povzročitve materialne škode.

altervita, avtorje najdeš na http://kinoloska.si/statutarna-komisija.

In potem se dogajajo take neumnosti, kot jo lahko najdete tukaj : http://kd-ljubljana.si/wp-content/uploads/KODEKS-OBNA%C5%A0ANJA-NA-PRIREDITVI.pdf
,ki ga je sprejela prejšnja zasedba KzŠ. Torej če se nesramno obnašaš PRED prireditvijo in  to napišeš na FB ali na mojpes.net te lahko izključijo iz tekmovanja  Cheesy

A zgornje res velja? Za katera tekmovanja velja? Kdo in kdaj je sprejel? Kje se da najti kakšen sklep in uraden dokument?
Na KZS uradni spletni strani - klik - ga ne najdem, na linku v priponki, ki si jo dal, ni nobenih podatkov. A takle pildek res kdo upošteva?

20. člen je očitno poizkus reševanja problema "nesprejemljivega načina podeljevanja oziroma podaljševanje licenc v nasprotju z interesi članic KZS", ki je bil javno izpostavljen na soočenju kandidatov za predsednika KZS, ki ga je 20. 3. 2014 v Ljubljani organiziralo KD Barje (klik, dostopno članom mojpes.neta) in 3. 4. 2014 v pismu društvom in klubom, ki ga je poslal predsednik KD Kamnik, citiram: "KZS oziroma KzŠ mimo oziroma v direktnem nasprotju z interesom svojih članic podaljšuje licence posameznikom, ki se nato s temi hvalijo in organizirajo različne tečaje in šolanje ter izpite izven sistema KZS, torej delajo na trgu za lasten dobiček in v škodo članic KZS, ki redno plačujejo članarino in druge dajatve KZS".

Naloga KZS ni ustvarjanje varnega zavetja za kinološka društva, v katerega se bodo le-ta zatekla pred zunanjim svetom, konkurenco, podjetnostjo, novimi znanji in sodelovanjem z drugimi. Naloga KZS tudi ni izpolnjevanje želja enim članicam na škodo drugih. Kakšen statut bi dobili, če bi vsaka od članic imela svojo 'glasbeno željo', pa še vsak od 'posrednih članov' svojo?

Statutarna komisija - klik se je reševanja težav očitno lotila izjemno ozko, samo s perspektive nekega lokalnega kinološkega društva, ne pa široko, s proučitvijo posledic in iskanjem rešitev za vse članice in celo za KZS.

Recimo, pred kratkim je bil v Domžalah dogodek, pri katerem je bila KZS soorganizator. Osebno bi želela vprašati avtorje tega osnutka in vrh KZS, ki je 'spustil' izdelek iz Vodic, kako si ob 20. členu v resnici predstavljajo "koordiniranje humanitarne, športne, lovske in rekreativne dejavnosti s psi na območju Republike Slovenije" (glej 10. člen osnutka statuta)? Bom konkretna, ob čemer že na tem mestu povdarjam, da sem za sodelovanje, ne glede na to, ali je nekdo v KZS ali ne, ne glede na to, ali se je 'šolal' v KZS ali izven nje, ne glede na organizacijsko obliko sodelujočih ... Torej, sem za sodelovanje vseh vrst. Ampak ..., ob 20. členu se postavljajo samo vprašanja, odgovorov in razlag pa ni. Namesto podlag za sodelovanje so prepovedi, preganjanja in izključevanja.

Torej, na prireditvi v Domžalah je bilo pod okriljem KZS tudi Slovensko društvo za terapijo s pomočjo psov Tačke pomagačke. Verjetno se bomo strinjali, da se ukvarjajo s kinološko dejavnostjo, na njihovi spletki najdemo, da je društvo humanitarno nepridobitno združenje fizičnih oseb, nikjer pa ne najdem podatka, da je društvo član KZS. Dopuščam možnost, da je KZS spletka tudi v tem delu neažurna. S podobno dejavnostjo se ukvarjajo tudi Kosmati smrčki iz ŠKD Celeia. Je torej KZS sama postavila ŠKD Celeia v položaj, ko mu je lahko nastala škoda, ker je KZS na tako pomembnem in odmevnem dogodku gostila nekoga 'od zunaj', svoje članice pa ne? Pustimo ob strani morebitne argumente, da nekatere članice niso bile zainteresirane za sodelovanje na prireditvi. Gre le za preprost primer, ki ga poskušam soočiti z 20. členom.

Tam je bila Maja Golob, kinološka sodnica, vzrediteljica, vrhunska kinološka strokovnjakinja, ki je zastopnica v kinološkem društvu, ki pa ni v KZS (velja ista pripomba o ažurnosti KZS spletke, kot zgoraj). Bila je glavna osebnost nekajmesečne promocije s strani KZS. Je lahko sodelovanje z njo ob pogledu na 20. člen za KZS, članice ali 'posredne člane' kakorkoli sporno?

Na dogodku se je predstavljal CANIS - Slovensko združenje inštruktorjev - Center za šolanje psov vodičev in pomočnikov, ki sodelujejo z REPS Maribor. Nikjer ne najdem podatka, da so v KZS. Canis se ukvarja s podobno dejavnostjo kot Maja Golob, REPS ima v svojem programu malo pasjo šolo in nadaljevalni tečaj. Celo vrsto tečajev ima tudi KD Maribor, ki je član KZS ... Kaj pomeni 20. člen v tem primeru?

Mimogrede sem na spletni strani KD Maribor našla "Dogovor koriščenja poligona med Policijsko postajo vodnikov službenih psov in konjenikov in Kinološkim društvom Maribor". Kako je v tem primeru opredeljeno sodelovanje? Je 'dajanje prostorov v uporabo' tule izjema? Ali ne? Ali kako?

Na zgoraj omenjenem dogodku sta bila prisotna in zelo medijsko izpostavljena Zavod PIT in fb skupina Srce za bulle. Nobeden ni v KZS, ukvarjajo pa se tudi z reševanjem nerodovniških pasemskih psov in psov pasme, ki spada v neko drugo mednarodno organizacijo in ne FCI. Je sodelovanje z njimi ok?

Tam so bili Ambasadorji nasmeha, ki niso v KZS, je pa na zgoraj omenjenem soočenju kandidatka za predsednico povedala, da si sodelovanja s KZS menda želijo. Je dovolj le želja za sodelovanje, ali je potrebna včlanitev v KZS? Kaj pravi 20. člen?

Tam sta bili dve društvi za reševanje psov iz tujine ..., ki nista v KZS.

Se bo presojalo od primera do primera, kaj je sprejemljivo in kaj ne? Kdo bo to presojal? Bo potrebno ob množici raznih kinoloških prireditev koga na novo zaposliti, da bo lahko preverjal, kdo je komu kaj ... in česa ne ...? Za koga je potrebno sprožiti postopek izključitve in za koga ne ...? Kdo je 'naš' in kdo ne ...?

Osebno razumem 'stisko' KD-jev, delno tudi KZS, ki se je pač trudila z iskanjem rešitev ... Vendar ... Kaj je prav in kaj ne, v 20. členu ni definirano, zato so situacije prepuščene prosti presoji, dobri volji in milosti kinoloških 'magnatov'. Tem sedaj in tistim, ki jih bodo nasledili. Ja, saj vem, pot v pekel je tlakovana z dobrimi nameni in verjetno so kreatorji imeli povsem čiste misli in jasne cilje, pa so vendarle ... ustrelili v koleno najprej sebe, potem pa še KZS in celo vrsto članic.

Če ima kinološko društvo problem z odhajajočim kinološkim kadrom in težavami na 'trgu', mora samo najti način, da kinološki kader obdrži in da dvigne nivo svojih storitev ter postavi konkurenčne cene. Popolnoma vse ima v svojih rokah.

1. Kinološko društvo postavlja pogoje svojim članom, pod katerimi jih bo kam pošiljalo in jim kaj sofinanciralo.
2. Kinološko društvo je osnova, na kateri sloni KZS in kinološko društvo je prvo, ki lahko zahteva od KZS boljše storitve, boljše tečaje, boljša izobraževanja, pa tudi konkurenčne cene, da bodo tudi sami lahko na trgu boljši in bolj konkurenčni.

Za 1. točko lepo prosim, da se zagovorniki 20. člena poučite o konkurenčni klavzuli in konkurenčni prepovedi.
Za 2. točko pa bo verjetno vsak med nami moral premisliti, kdo je koga 'postavil' in kdo za koga izvaja storitve, kaj je KD in kaj KZS. In vsak med nami se bo moral zmigat iz svojega udobja ter narediti, kar je v njegovi moči in pristojnosti.
Logiran

Igor-
nekaj malega že vem
***
Offline Offline

Sporočil: 102


« Odgovor #5 : četrtek, 01.10.2015 : 12:35:57 »


A zgornje res velja? Za katera tekmovanja velja? Kdo in kdaj je sprejel? Kje se da najti kakšen sklep in uraden dokument?
Na KZS uradni spletni strani - klik - ga ne najdem, na linku v priponki, ki si jo dal, ni nobenih podatkov. A takle pildek res kdo upošteva?

Ta pildek je bil priloga kataloga, tekmovalec je z svojim podpisom sprejel "pravila" tekmovanja, tudi ta pildek. Pildek je uvedla KzŠ pod vodstvom MK in njegovih pomagačev RH, AČ ...verjetno da se disciplinirajo tekmovalci in ne objavljajo svojih stališč, ne ustno in ne pisno  Grin Grin Grin (Stalin je bil za njih pravi mucek  Cheesy )

Če ga je kdo upošteval ne vem, ampak to je en prikaz enoumja, ki če je še podkrepljeno z neumnostmi v statutu (novi člen 22) lahko vodi do uničenja športne kinologije, kar pa ne bo težko, ker trenutno spadamo nekje za Belorusijo, verjetno v rang Armenije  Tongue
Logiran
Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #6 : četrtek, 01.10.2015 : 13:29:36 »

Se spomnim tega pildka, samo sem mislila, da je bila njegova doba krajša od ene kinološke prireditve, ker je težko razumeti, da kdo da tak izdelek iz rok kot skupek pravil, ki sankcionirajo ... Grin

Priznam, da sem bila res presenečena, ko sem ugotovila, da nas med tekmovalci šolanih psov na zemljevidu praktično ni več. V Švici na IPO-SP 2015 ni bilo nikogar, na Finskem na VUSW-SP 2015 je bil prijavljen samo eden.  Undecided

Kakorkoli, na zadevo lahko gledamo tudi pozitivno Wink - po morebitnem sprejetju 20. in 22. člena se bodo slovenski kinologi najbrž lahko dobivali kar pri kom doma na kavi in tako gojili medsebojno prijateljstvo, se podpirali in hvalili, pa še privarčevali bodo. pevka plesalec
Logiran

Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #7 : petek, 02.10.2015 : 12:32:38 »

Fotke:

- 1. - 8. stran
- 9. - 16. stran
- 17. - 22. stran

Ko bo lahko predsednik 'zaradi nesoglasij z njimi' brez volitev zamenjal še nadzornike, bo vse drugače ... dopust



Logiran

Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #8 : petek, 02.10.2015 : 12:46:28 »

Ko gledam 73. člen, ne vem, čemu služita potem tale dva, oziroma kaj v njiju dela 'Nadzorni odbor':



Je izvedba volitev članov NO potrebna ali ne? Ali pa jih lahko kar predsednik zamenja, ko mu niso všeč?
Logiran

Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #9 : petek, 02.10.2015 : 18:51:17 »

Kinološki dobrotnik, ki ga skrbi zdrav in jasen vid slovenskih kinologov, mi je poslal pdf verzijo osnutka statuta KZS. objem
Hvala!

Onutek nove verzije statuta KZS - klik (.pdf)
Logiran

Binas
rad pišem
****
Offline Offline

Sporočil: 317


WWW
« Odgovor #10 : sobota, 03.10.2015 : 14:42:45 »

KZS je čedalje bolj ozko usmirjena, sama sebi namen. Ne pa, da bi stremela k razvoju kinologije, novim znanjem, novim ljudem in kvalitetni vzreji. Namesto, da bi povezovali slovensko kinologijo in delovali v dobro kinologov po vsej SLO.
Logiran
Nanook
midi
***
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 8.066


NS Lama Tari


WWW
« Odgovor #11 : sobota, 03.10.2015 : 17:33:32 »

Kinološki dobrotnik, ki ga skrbi zdrav in jasen vid slovenskih kinologov, mi je poslal pdf verzijo osnutka statuta KZS. objem
Hvala!

Onutek nove verzije statuta KZS - klik (.pdf)

Super, hvala!

Jana, ti si pravi kinološki wikileaks. Hm, cynoleaks?  dopust
Logiran

"The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it." -Neil deGrasse Tyson
klovn
tukaj sem doma
**
Offline Offline

Spol: Moški
Sporočil: 2.031


« Odgovor #12 : sobota, 03.10.2015 : 21:52:38 »

Hm, meni se zdi, da se ti ljudje veliko bolj ukvarjajo s tem kako koga kaznovati, vreči iz kluba in ga onemogočiti, kot pa z dejavnostjo zaradi katere nenazadnje obstajajo. Hvala Jana, saj bi lahko sam pogledal kdo so člani statutarne komisije, ampak zdaj ko vem - me ne čudi, da je predlog statuta tak kot je. Tako, zdaj pa grem brat še preostali del. Zabavno branje.
Logiran
Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #13 : torek, 06.10.2015 : 22:00:58 »

Osnutek statuta v elektronski verziji ni bilo problem objavit in priznam, da sem upala, da bo vendarle zmagala zdrava pamet in se bo znašel na uradni kinološki spletki. Žal se ni, so pa menda večini članic poslali pdf, oz. vsem tistim, ki so se odzvale in zanj zaprosile. Tongue

Kakorkoli, zdaj je elektronska verzija tukaj in upam, da je ne boste samo brali, temveč boste v svojih društvih tudi pripravili pripombe in predloge, potem pa še amandmaje. Kajti samo branje nas ne bo obvarovalo pred sprejetjem. Nov statut mora na UE, če si to želimo ali ne. In ne bo stopil v veljavo (ali uporabo) na skupščini KZS, temveč nekoliko kasneje nekje drugje.

99. člen? Roll Eyes


Je 'dan veljavnosti' obenem tudi 'dan skupščine' ali kakšen poljuben dan v preteklosti ali prihodnosti? Kaj pomeni, da 'se statut uporablja'? Postane veljaven z dnem, ko upravni organ izda odločbo za vpis sprememb temeljnega akta v register društev? Se uporablja vseeno, čeprav upravni organ še ni izdal odločbe?

20. člen Zakona o društvih (ZDru-1-UPB2) - klik določa:

20. člen
(registracija sprememb)
(1) Če društvo spremeni ime, skrajšano ime, sedež ali druge določbe temeljnega akta, zastopnika ali naslov sedeža društva, mora vložiti zahtevo za registracijo spremembe v 30 dneh od nastale spremembe.
(2) Zahtevi iz prejšnjega odstavka mora društvo priložiti zapisnik seje organa, na kateri so bile sprejete spremembe. Če je bil spremenjen temeljni akt, mora zahtevi priložiti izvod sprememb temeljnega akta ali prečiščenega besedila temeljnega akta.


Še nekaj več informacij
- na spletni strani Ministrstva za notranje zadeve (MNZ) - klik, tudi E-vloga za registracijo sprememb,
- na Državnem portalu RS - klik (tudi sankcije, recimo: 'Z globo 420 eurov se za prekršek kaznuje društvo, ki: [...] 2. spremeni ime, skrajšano ime, sedež ali druge določbe temeljnega akta, zastopnika ali naslov sedeža društva in v roku 30 dni od nastale spremembe ne vloži zahteve za registracijo spremembe (prvi odstavek 20. člena); [...] Z globo 125 eurov se za te prekrške kaznuje tudi odgovorna oseba društva.')

In primer odločbe, ki se lahko 'zgodi' tudi statutu KZS:

*) Odločba - Planinsko društvo Iskra Ljubljana - klik
Prepisano iz nje:
- "Kljub nepopolni vlogi je upravni organ, ob upoštevanju ekonomičnosti postopka [...] vsebinsko obravnaval vlogo in ugotovil, da na občnem zboru sprejet nov temeljni akt društva ni skladen z Zakonom o društvih in pravnim redom RS."
- "Zaradi nepopolne vloge in neskladnosti določb temeljnega akta društva je upravni organ društvo z dopisom [...] pozval na dopolnitev vloge in uskladitev temeljnega akta društva."
- "Na osnovi poziva upravnega organa po uskladitvi neskladnosti določb temeljnega akta društva je društvo dne [...] opravilo izredni občni zbor društva."
- "V postopku je upravni organ ugotovil, da je društvo temeljni akt društva, ki ga je sprejelo na občnem zboru 25. 1. 2014 in ga spremenilo na izrednem občnem zboru dne 15. 3. 2014, veljavno sprejelo, in da so njegove določbe skladne z Zakonom o društvih in pravnim redom RS."
- "Vlogi, ki jo je podpisal zakoniti zastopnik društva [...], je bil priložen ..." in
- "Društvo kot pravna oseba dejanja v postopku, skladno z določili prvega odstavka 48. člena ZUP, opravlja po svojem zakonitem zastopniku."

Odločba za PD Iskra je bila izdana 20. 3. 2014 in od rednega občnega zbora (beri skupščine), ko je bil sprejet spremenjen temeljni akt, je minilo skoraj dva meseca (25. 1. 2014), vmes pa se je moral zgoditi izredni občni zbor (15. 3. 2014) in spreminjanje statuta - usklajevanje z zakonodajo.

Nas čaka obdobje brez statuta ali celo obdobje z dvema statutoma? Hm ...  sram
Določa 99. člen res, da takoj začnemo uporabljati nov statut, čeprav še ne vemo, ali je 'skladen z Zakonom o društvih in pravnim redom RS' ... in čeprav ga "organ, pristojen za registracijo društev", še ni potrdil (beri očitno korekten 130. člen veljavnega Statuta KZS Wink)? Bo stari statut še veljal, dokler ne bo odločbe UE? Se bosta v tem času uporabljala oba (pravzaprav eden se bo uporabljal, drug pa veljal) ...? Shocked

Statut mora biti v 30. dneh po sprejetju poslan na UE, spremljati ga mora podpis zakonitega zastopnika.
Upam, da bo na KLIK vendarle kmalu kakšna sprememba, ker zaenkrat tam še vedno gledamo ime starega predsednika. Ali pa je na vidiku nov zaplet, na katerega pošiljatelji osnutka statuta članicam niso računali?

Zakaj morate v društvih pripraviti pripombe in predloge? Poglejte 5. točko 104. člena veljavnega Statuta KZS - klik in dopis - klik, ki je spremljal osnutek statuta na naslove članic KZS.
Če članica ne bo do 18. 10. 2015 (pazite - NEDELJA!) na KZS poslala pripomb in predlogov, ne bo imela več možnosti predlagati amandmajev in vplivati na vsebino statuta. Članica bo lahko podala amandmaje samo na tiste člene, za katere bo do navedenega datuma poslala pripombe in predloge.
Logiran

Jana
Jana Pahovnik
administrator
*****
Offline Offline

Spol: Ženska
Sporočil: 33.410


Sijejo zvezdice na nebu ...


WWW
« Odgovor #14 : torek, 13.10.2015 : 13:45:21 »

Ojoj, le kaj se je zgodilo na KZS, da so tik pred zdajci le podaljšali rok za oddajo pripomb na osnutek statuta KZS? pevka


vir spletna stran KZS

Torej, članice lahko pošljejo pripombe in predloge do ponedeljka, 26. oktobra 2015
Logiran

Strani: [1] 2  Vse   Gor
Natisni
mojpes.net  |  aktualno  |  vroče teme  |  Tema: Osnutki splošnih aktov KZS (2016-2017)
Skoči na:  

domov | o psih | pasme | vzreditelji | oglasi za pse | galerija | forum | zaščita živali | posvojite psa | splošni pogoji

2000-2019 Jana. Vse pravice pridržane.
Vsako kopiranje vsebin ali njihova uporaba v nasprotju s
splošnimi pogoji uporabe mojpes.neta je prepovedana.
Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines
Stran je bila kreirana v 0.101 sekundah z 20 poizvedbami.